29 listopada 2015

Świąteczne warsztaty z Dorotą Kopeć

To co wychodzi z rąk Doroty podziwiam odkąd trafiłam na jej bloga, bardzo często inspiruję się jej pracami czy technikami, jakie stosuje przy ich tworzeniu. Gdy zobaczyłam informację o warsztatach w Stalowej Woli koniecznie chciałam wziąć w nich udział. Na szczęście termin w końcu mi pasował (wielokrotnie mi nie odpowiadały). 
Były to dla mnie niezwykłe twórcze godziny wśród pozostałych uczestniczek, zwłaszcza że jeśli chodzi o wykorzystanie mediów przy kartkach jestem totalnie zielona. 

A to moje warsztatowe wytwory:




Kartki kończyłam w domu i tą rękawicę, mówiąc delikatnie spaskudziłam, bo na brzegach po nałożeniu białego akrylu wyszedł różowy (zupełnie nie wiem dlaczego), dodaję więc zdjęcie, które zrobiłam jeszcze przed nakładaniem farb.

P. S. W poniedziałek pokażę moje tegoroczne kartki Bożonarodzeniowe;)

1 komentarz: