27 maja 2017

Album inny niż wszystkie

Pokazuje Wam prezent dla mojej siostry na 18-te urodziny.  Album ze zdjęciami twórców i wokalistów Studia Accantus. Ale żeby nie było zbyt prosto, bo jego techniczne wykonanie to dla mnie przysłowiowa bułka z masłem, więc postawiłam sobie poprzeczkę nieco wyżej. Udało mi się nawiązać kontakt z reżyserem Studia – Bartkiem Kozielskim, który pomógł mi w całym tym przedsięwzięciu i wspólnymi siłami stworzyliśmy dla Karoliny wyjątkową pamiątkę. Do albumu wpisali się niemal wszyscy wokaliści, aktualnie nagrywający w Studiu. Dodam jeszcze, że album przygotowałam w styczniu tego roku, a od lutego przejął go Bartek i do końca maja zbierał dedykacje i życzenia. 

P.S. Nie wiem kto ma większą radość z albumu ja, że mi się udało zrealizować pomysł, czy Karolina, bo dostała prezent inny niż wszystkie. ;)






Oprócz zdjęć dodałam fragmenty tekstów utworów wykonywanych przez Studio. Są one swego rodzaju życzeniami, a niektóre z nich pochodzą z ulubionych wykonań Karoliny. W większości śpiewane były przez osoby przy których się znalazły w albumie. 














 Tutaj album wypełniony przepięknymi życzeniami.







 Klikając link poniżej możecie posłuchać niezwykłych wykonań i interpretacji utworów głównie z musicali i bajek Disneya - polecamy razem z Karoliną :)

Studio Accantus - kanał na YouTubie


1 komentarz:

  1. Kiedy nie ma mnie w domu i nie mogę na niego popatrzeć to wchodzę na bloga i tutaj to robię ����
    K

    OdpowiedzUsuń