9 marca 2014

Czekoladownik/ Packaging on chocolate

Od mojego ostatniego czekoladownika minęło sporo czasu. Postanowiłam wrócić do tej formy i stworzyłam ten tutaj w optymistycznie wiosennym kolorze.
Pracę zgłaszam do
Wyzwania z gościem (MadziK K) w Rapakivi.
i  wyzwanie colourQ
 

 P.S. Nie udało mi się niestety kupić czekolady w zielonym opakowaniu;)
(P.S. Unfortunately I couldn't buy chocolate in green packaging;))


Paleta barw w wyzwaniu Rapakivi:

Colour palette in colourQ
http://colourq.blogspot.com/2014/03/colourq-challenge-231.html


 Okładkę zrobiłam wg mapki w  Studiu75, ale pracy nie mogę zgłosić, bo nie spełnia wszystkich wymogów.



5 komentarzy:

  1. Beautiful packaging, Justyna, I love those butterflies! So happy to see you at the colourQ this week, thanks for playing with us!

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię tę formę ... choć sama jej nie robię ... dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ przepiękne miętowe kolorki. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you very much. I'm glad you like it. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza kartka i do tego jaka praktyczna! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi. :)

    OdpowiedzUsuń