4 marca 2014

Album

Rzadko mam okazję robić album i nie opanowałam dobrze jeszcze tej sztuki. Za każdym razem jednak wychodzi mi to coraz lepiej, nie żebym się przechwalała, ale jestem względem siebie i tego co robię bardzo krytyczna. 

Album, który dziś chcę pokazać tworzyłam od grudnia [sic!]. Brak terminu naprawdę pomaga, zwłaszcza że ciągle zmieniała mi się w głowie koncepcja i koncepcja zamawiającej. Gdy już zaczęłam obklejać go papierami pojawiły mi się wizje kolejnych albumów, a takowe będą.

Album jest mieszanką barw, form, kolorów, tylko dlatego by zaakcentować motywy z którymi związana jest Pani Marysia, do której już trafił. Wiem, że była zaskoczona oraz że dostała go już ze zdjęciami.
Dodam jeszcze, że to na jej zamówienie powstał Album dla Michała.

A teraz porcja zdjęć:






















 

Jest i projekt:)


Wykorzystane materiały
Papiery:
UHK Gallery: Mushrooms (okładka przód i tył)
Tekturki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz