26 lutego 2013

Jajka w roli głównej

Z kartkami Wielkanocnymi zawsze mam problem, bo co oprócz jajek na nich umieścić? Pewnie nie było by problemu, gdybym miała w swoim posiadaniu wystarczającą ilość scrapowych przydasiów, ale skoro ich nie mam to trzeba sobie jakoś radzić. 
Drugim moim problemem w ich tworzeniu, była konieczność zrobienia każdej kartki inaczej, co przy n-tej próbie kończyło się katastrofą i ich niedopracowaniem. 
Człowiek uczy się na błędach, więc w tym roku wymyśliłam sobie jeden główny szablon, wg którego powstało już 4 kartki i tego wzoru będę się trzymać.
Dla urozmaicenia będą różniły się kolorystyką i detalami. 













1 komentarz:

  1. Ja też jakoś nie umiem wielkanocnych.. i w ogóle wydaje mi się, że w tym roku zdecydowanie za wcześnie!! :) Bardzo fajny szablon stworzyłaś.. chyba zgapię!!! :D

    OdpowiedzUsuń